نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟
سرخط خبرها

تغییر راهبرد پرســپولیـس در بـازار| گل‌محمدی به دنبال مهاحم!

  • کد خبر: ۹۵۵۱۵
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
تغییر راهبرد پرســپولیـس در بـازار| گل‌محمدی به دنبال مهاحم!
پس از مصدومیت سنگین آل‌کثیر، مدیران پرسپولیس به‌جای دروازه‌بان و هافبک باید یک مهاجم جذب کنند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شوک وارد‌شده به یحیی گل‌محمدی و تیمش می‌تواند تمام راهبرد‌های پرسپولیس را در بازار نقل‌و‌انتقالاتی پیش‌رو تغییر دهد. مصدومیت عیسی آل‌کثیر و ناآماده‌بودن دیگرمهاجمان پرسپولیس باعث شده است تا سرخ‌پوشان از حالا برای تقویت خط حمله تیمشان در نیم‌فصل برنامه‌ریزی کنند.

پاکدل چند‌هفته‌ای است به‌خاطر مصدومیت از ترکیب این تیم دور بوده است و مهدی‌خانی هم هیچ‌وقت آن مهاجم طراز‌اولی که مدنظر هواداران بود، نشد و شاید مجموع دقایق بازی‌اش در پرسپولیس به ۳۰۰‌دقیقه هم نرسیده باشد. در این شرایط فقط مهدی عبدی به‌عنوان یک مهاجم نوک ذاتی برای پرسپولیسی‌ها مانده و اگر بازیکن دیگری در بازار پیش‌رو جذب نشود، باید شاهد چند تغییر پست و جابه‌جایی در بین بازیکنان این تیم باشیم. مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و سیامک نعمتی بازیکنانی هستند که توانایی بازی در خط حمله را دارند؛ اما هرگز یک مهاجم نوک کلاسیک محسوب نمی‌شوند.

خروج آل‌کثیر از فهرست پرسپولیس

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به حذف اسم مهاجم مصدوم این تیم برای نیم‌فصل دوم دارد. عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی روبه‌رو شد تا طبق اظهار‌نظر پزشک این تیم ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر را از دست بدهد. او که در کنار مهدی عبدی با زدن ۴ گل بهترین گل‌زن این تیم تا پایان هفته چهاردهم بود، باید ادامه بازی‌های فصل را صرف عمل جراحی و دوران نقاهت آسیب‌دیدگی‌اش کند. دوری طولانی‌مدت آل‌کثیر از بازی‌های این فصل پرسپولیس باعث تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره آینده این بازیکن می‌شود.

یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد آل‌کثیر را تا پایان فصل از فهرست پرسپولیس خارج کند و دغدغه‌ای برای خالی‌کردن فهرست بازیکنان خود نداشته باشد. گل‌محمدی قبل از مصدومیت مهاجم تأثیر‌گذار خود نیز قصد داشت یک مهاجم جذب کند؛ اما حالا مشخص نیست نفرات جدید خط حمله این تیم را به ۲ نفر می‌رساند یا با حفظ حامد پاکدل در کنار مهدی عبدی برای حل این مشکل برنامه‌ریزی خواهد کرد.

گزینه‌های داخلی و خارجی یحیی برای نیم‌فصل

سرمربی پرسپولیس مدت‌هاست در‌پی جذب بازیکن خارجی برای خط‌حمله تیمش است. به‌تازگی شایعه شده یحیی بازیکنانی از لیگ دسته‌های پایین برزیل را برای حضور در پرسپولیس زیرنظر گرفته است. البته که بحث حضور مهاجمان مطرح هلندی هم مطرح است. در کنار این موارد، اما به نظر می‌رسد پرسپولیس ۲ مهاجم لیگ‌برتری را هم زیر ذره‌بین برده تا در صورت امکان آن‌ها را همین زمستان جذب کند. اولی پیمان بابایی، مهاجم باشگاه تراکتور است. پیمان پیش‌تر هم در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته بود، ولی تبریزی‌ها مانع از انتقال او به پرسپولیس شدند.

دیگر‌بازیکنی که به تازگی به فهرست خرید پرسپولیس اضافه شده، علیرضا کوشکی بازیکن هجومی تیم پیکان است؛ کوشکی همان بازیکنی است که به حامد لک آن پنالتی چیپ را زد و به‌زیبایی دروازه پرسپولیس را گشود. پیش‌تر شایعه شده بود کوشکی گزینه خرید فرهاد مجیدی در استقلال هم هست، ولی به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت پرسپولیس در خط حمله، کوشکی شانس بیشتری برای بازی در پرسپولیس در مقایسه با استقلال داشته باشد.

فروش پاکدل برای خرید یک هافبک نفوذی؟

سرمربی پرسپولیس تهران با گذشت چند هفته از فصل بیست‌و‌یکم، متوجه خلأ در خط حمله و هافبک تیمش شد تا به فکر چاره و خرید بازیکن باشد. به‌همین‌منظور او و دستیارانش روی محمود قائد‌رحمتی، هافبک آلومینیوم اراک، دست گذاشتند. ظاهرا مذاکره با این بازیکن هم انجام شده است، ولی باشگاه آلومینیوم قصد ندارد به‌همین‌راحتی رضایت‌نامه وی را برای پرسپولیس صادر کند و این باشگاه اراکی در ازای رضایت‌نامه برای قائد‌رحمتی، مهاجم پرسپولیس را می‌خواهد.

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم، دست روی پاکدل، مهاجم فصل قبل تیمش، گذاشته است. مهاجمی که در فصل گذشته با آلومینیوم در ۲۶ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده بود؛ ولی این فصل یک نیمکت‌نشین شده و جایی در ترکیب ثابت گل‌محمدی ندارد. احتمال معاوضه ۲ بازیکن بین ۲ باشگاه وجود دارد. گفته می‌شود مدیران آلومینیوم به پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند در ازای انتقال محمود قائد‌رحمتی با حضور حامد پاکدل در اراک موافقت کنند. حالا باید منتظر ماند و دید واکنش گل محمدی به این درخواست چه خواهد بود و با توجه به آسیب‌دیدگی و غیبت آل‌کثیر در بازی‌های آینده، با درخواست مسئولان آلومینیوم موافقت خواهد کرد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->